dinsdag 2 november 2010

Dag 6 : Premium – Prime Outlet en relaxen…


We worden wat later wakker als de afgelopen dagen, ik kijk op de wekker welke 7:00 uur aangeeft. Toch een uurtje langer dan de afgelopen dagen, ik zet koffie… wat nu wel lukt, en we lezen onder het genot van het bakkie koffie, de leuke reacties op het weblog.  De dag begint  heel erg fraai, wanneer ik naar buiten kijk zie de zon mooi opkomen. Hier wil ik even van genieten, en ik ga het bekijken vanaf het balkon. Hier heb ik een mooi uitzicht, en ik zie in de gloed van de zon, ook nog een luchtballon opstijgen..

PB010010 

Het is een gaaf gezicht, de zon zo te zien opkomen, het wordt niet veel beter als dit. Het wordt wel snel licht, de dag is nu echt van start gegaan. We beginnen weer met een duik in het zwembad, het is nog heel vroeg, ik vermoed zo tegen 8 uur, en... we voelen ons als god in Frankrijk!! We kijken elkaar aan, en we genieten allebij van deze momenten.. Wanneer we even later in de pool zitten, zie ik weer luchtballonnen voorbij zweven. Ik schiet er snel een foto van helemaal leuk.

PB010001 

PB010018

Tegen een uur of negen gaan we onder douche, en wanneer we helemaal aan gejurkt zijn, gaan we even naar de Publix. We hebben ontbijt nodig, en als we in de Publix rond lopen pakken we een verse Chicago Italian gesneden, deze is nog warm.. We halen 18 slices hard salami, verse eieren,  en een vers bakkie fruit.

Eenmaal weer in het huis, maken we de ontbijt tafel klaar,  en we gaan heerlijk eten. Het gaat er weer in als Wieger Ketellapper, het verse brood, hmmm, we eten eigenlijk te veel.. maar ach we hebben vakantie..

Dan gaan we op weg naar de Premium outlet, we moeten een ring van Mandy weg brengen bij een vestiging van Zales. Het begint te regenen, de eerste druppen van de week, maar ruim voor we de bij Outlet aankomen, is het alweer droog.

We lopen naar Zales voor de Ring van Mandy…Deze zal worden schoongemaakt, en er wordt gekeken of de steentjes nog vast zitten.  We leveren de ring in… en deze kan de volgende dag alweer worden opgehaald, we spreken af dat we dit zullen doen tussen morgen en volgende week dinsdag. Dit is geen probleem, dan kunnen we nu rustig door deze outlet struinen…

PB010049 Bij de Ecco winkel struikel ik over een nieuw paar schoenen.. ze zitten goed, en kosten 139,- dollar. De verkoper wijst op de 50% korting en ik heb nu prachtige Ecco voor  74,55  dollar incl tax… Bij thuiskomst zie ik echter op de Creditcard slip 47,55 staan…  Geen idee, moet ik nu terug, of lossen ze het kasverschil anders op……..

 

PB010050

Dan gaan we op weg naar de Prime Outlet, en ik heb beloofd vandaag een paar spijkerbroeken te passen en ….te kopen. Ik heb zo hekel aan het passen, dat ik het liefst 4 dezelfde broeken koop als ze lekker zitten.. We landen bij levi’s en daar krijg ik de nodige broeken aangereikt door Mandy.. Broeken welke me vermoedelijk wel goed zullen staan. Volgzaam pas ik ze maar dan heb ik het ook weer snel gehad. Twee broeken pas ik de 505 en de 511.. Van de eerste neem ik drie broeken en van de 511 één.  De broeken zijn voordelig.. $36.99  per broek en de tweede is ook nog eens voor de helft. Voor vier broeken van Levi’s ben ik net aan $ 121 dollar kwijt incl.tax. Ik begin het nog leuk te vinden….

BPB010055ij Tommy Hilfiger, zoeken we eerst Kurt op, we hebben een kleinigheidje meegenomen voor hem. Het is wat hollandse prullaria met delftsblauw en klompjes en een klomp als bier opener..  hij vind het leuk. Mandy zegt koop nu nog een mooie trui voor de winter… thuis betaal je weer een fortuin.
Das waar, en niet veel later ben ik eigenaar van een mooi vest en trui..ruim onder de $100.

Zo zijn we beiden aardig geslaagd deze vakantie, en wanneer we tegen 15:30 naar huis rijden, is het echt heel mooi weer geworden. We besluiten om vlakbij huis even chinees eten af te halen, en de rest van de dag genieten van niks.
We nemen Bourbon Chicken en nog een Chicken spicy combi met Rijst. En wanneer we bij het huis aankomen gaan we ons onder de Lanai installeren..

PB010026

Het is nu even over vier uur, we eten wel vroeg.. maar we hoeven ook niets meer dan te eten en genieten rond het huis. Onder het genot van een Paulaner en Mandy een cola, smaakt het eten heel erg lekker..  Het is lekker relaxed zo.. we kunnen hier wel aan wennen…. Het Biertje smaakt ook heerlijk, het zal er bij één blijven, ik ben niet zo,n drinker.

Maar als ik dan toch een biertje neem staan een Erdinger, of Paulaner wel in de top 4…

Na het eten kleden we ons om, we gaan heerlijk zwemmen, en ik zet de hottub alvast aan. Dan is deze straks lekker heet… PB010029
Dat het lekker was, lijkt me duidelijk.. het weer is heel erg goed. Had ik al gezegd dat de temperatuur hier zo lekker is in Okt/Nov…  Dan ga ik naar binnen, en maak twee heerlijke bekers ijs klaar. We hebben Banana Split ijs van Blue Bunny… dan moet je niet denken aan traditionele banasplit welke we in Nederland kennen.. Nee hier zit alles in, Hele aardbei, Chocola, Vanille, Banaan… en het smaakt naar alles en ontiegelijk lekker maar niet naar bananasplit ;-)

Ik neem de twee bekers ijs mee naar buiten, en we eten dit lekker op in hottub.
PB010041 
Dit ziet er dan zo afschuwelijk uit, maar goed we hebben het gered … ;-)
Dan gaan we ons douchen, en kleden ons aan.. en lopen een rondje over The Abbey.. We lopen langs de huizen, er staan mooi onderhouden huizen, maar ook zeer slecht onderhouden huizen. Wanneer het sterk begint te schemeren lopen we terug naar huis..  We nemen samen de week door, wat gaan we nog doen?

Woensdag zullen we de Lancering proberen te volgen, Donderdag een Coach Safari rond 10 uur. Vrijdag-avond hebben we weer een BBQ, bij Pete van de Show Case of Citrus.Volgens Pete wordt dit heel erg leuk, met life muziek… We hebben beloofd aan te schuiven. En Maandag bezoeken we de Very Merry Christmas Party, de rest van de dagen zien we wel..

Wanneer we dit hebben doorgenomen, zetten we wat Planters Cashews op tafel en doen we niet veel meer.. 

Tot morgen

26 opmerkingen:

  1. Het genieten zit er lekker in zo te lezen.
    Ook wij genieten hier natuurlijk van.
    Ga zo door...

    De planning voor de komende dagen zien er goed uit. Kijk nu al uit naar de verslagen.

    Groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw ziet er goed uit. Zeker die zonsopgang

    Heerlijk om zo mee te lezen en ik krijg weer heimwee.
    Gelukkig staat volgend jaar alweer in de planning en dan zijn jullie er ook haha.
    Maak er vandaag nog zo'n heerlijke dag van en tot morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is het voor mij toch heerlijk wakker worden.
    Snel naar beneden laptop opstarten, bakje koffie en ...jullie reisverslag lezen.
    Zo ik heb mijn Floridavitamine weer opgeladen en kan nu lekker naar mijn werk.
    Met in mijn achterhoofd......het heerlijk verhaal in Florida!

    Geniet ervan,

    Groetjes Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. IJs eten in de hot tub. Dat is pas verwennerij. Geniet nog maar lekker verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het begint nu ondertussen een vast ritueel te worden.
    Douchen, koffie drinken en dan.... de blog van jullie lezen.
    Ook onze dag begint op deze manier op een positieve manier.
    Al lezend herken ik de ontspannenheid bij jullie en het echte genieten van ook een dag lekker niks doen.

    Het was weer erg leuk om te lezen en met een positief gevoel gaan we maar weer eens aan het werk.
    Weer een hele prettige dag gewenst daar en we zien al uit naar jullie komende planning van de rest van de vakantie.

    Groeten

    Peter, Jolanda en Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk om zo de werkdag te beginnen,heb de computer helemaal voor mij alleen en de mensen die langs lopen zullen wel denken:wat kijkt dat mens tevreden met een forse glimlach volg ik jullie blog.
    Nou zo te zien zit het shoppen er goed in en ik verbaas me over Rick,want het is echt niet zijn ding'maar je hebt prachtige kledig gekocht,nu nog die jas en dan ben je er helemaal klaar voor.
    Wat hebben jullie weer prachtige foto's gemaakt,al moet ik zeggen dat de foto's van het twiske ook erg mooi zijn en de herfst ook wel iets heeft met z'n prachtige kleuren.
    Ja dat eten is een ramp maar wel heerlijk zo te zien,gelukkig let men op het gewicht van de koffers en niet op jullie gewicht
    Nou lieverds geniet van elk moment en we kijken weer uit naar jullie volgende blogxxxxx
    Mama en Papa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,

    Ik moet nog ff een paar dagen bijlezen van jullie blog. Het ziet er heerlijk uit daar en wat lekker met dat zonnetje!!

    Winkelen......dat is altijd leuk daar.

    Veel plezier verder!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi luitjes,

    wat genieten jullie heerlijk. Wat een leuk idee zo'n ijsje in de hottub. Voor je het weet heb je een milkshake ;-))
    Leuke plannen hebben jullie nog in het vooruitzicht. Gaan jullie nog meer lege plekken in de koffer opvullen of zijn jullie uitgewinkeld?
    Veel plezier met de lancering. Geniet heerlijk....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ik me dan afvraag...die leuke kiekjes in het zwembad... Hoe krijg je dat voor elkaar met een selftimer die na 15 seconde al schiet?? Wat is jullie geheim?!?!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's hoor. Wat een heerlijk relaxte dag zeg.
    Geniet er nog maar van.
    Twan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn jullie lekker aan het genieten zeg, heerlijk zo'n "luie" vakantie...Hoe vergaat het met Jasper alleen thuis, vermaakt hij zich een beetje???

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie foto van de opkomst van de zon. En apart die luchtballon erbij.

    En dat shoppen heb je ook meteen maar goed aangepakt. Ben jij klaar voor de vakantie. Neem aan dat Mandy nog wel wat winkels wil gaan bezichtigen ? :)

    Veel plezier en tot morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat fijn dat deze villa ook weer een relax knop heeft. Ziet er prima uit hoor!
    Lekker zo'n weekje samen, maar je hebt vast wel een boodschappenlijstje meegekregen van Jasper. Onze kids zijn tenminste al bezig met lijstjes met spullen die wij mee moeten nemen in februari, haha.
    Leuk dat jullie de lancering mee kunnen gaan maken. Gaan jullie Kobe Japanese steakhouse nog proberen, na 9 uur 's avonds aanbieding diner voor 2.
    Heel veel plezier weer,
    groetjes
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is GENIETEN met de grote G.
    voor de rest geen comentaar.;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is echt vakantie houden. Eet ze past beter in dit blog hahahaa

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een heerlijk vakantiegevoel weten jullie over te brengen via dit blog, het is zalig om mee te genieten van jullie uitjes en vooral ook van de relaxmomenten.Super!
    Gr, Mariska
    PS: heel goed dat Mandy je heeft overgehaald voor die TH trui en vest, een trui alleen is nu als winstpakker bij de Makro 80 euro, dus reken uit je winst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi

    Oohhhh wat is het toch mooi daar! Die villa en het zwembad, echt genieten!

    Kunnen haast niet wachten totdat het April is!.
    Ga zo door met schrijven, we blijven jullie volgen!

    Gr
    Anthonie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het grote genieten spat van de foto's af en uit je verhaal. Oh, wat heb ik een heimwee !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wij krijgen ook steeds meer zin in onze vakantie van volgend jaar al wij jullie foto's zien.
    Ik zag een Tommy vest hier in Nederland voor €130,00 dus Mandy heeft groot gelijk gehad.
    Er komen nog leuke dagen aan, veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Rick & Mandy,

    Dat is vakantie op zijn top voor ons.
    Die zonsopgang, dan een beetje dobberen in het water, een beetje shoppen en super relaxed de dag door brengen...
    Wij beginnen alvast te popelen om ook te vertrekken, maar we moeten nog wachten tot volgende zomer, jammer...

    Grt Hans & Francisca.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hey rick en mandy

    wat een prachtige foto's weer .. hier is het echt klote weer niks aan nat en koud en een wind niet normaal begin nou helemaal jaloers te worden grrr.... wat is rick leuk geslaagd echt prachtige kleding voor weinig geld vergeleken met hier .. op het avond eten ben ik niet jaloers haha ben niet zo chinees lief hebber haha.. het toetje loop ik wel warm voor ijs hmmm deantje trouwens ook die boef..joeri is nou zijn tanden poetsen die gaat zo lekker op bed sven ligt er al lekker in die was vandaag niet helemaal lekker wat grieperig maar wel naar school geweest en deantje ligt er al een tijdje in die is zo aktief die is gebroken na het eten wat ik me wel kan voorstellen als je ziet wat het binkie naar binnen werkt niet te geloven :).. nou tot de volgende blog :)

    liefs xxxxxxxx van on

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Als dit geen genieten is dan weet ik het ook niet meer ziet er allemaal supper uit
    PS. mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Patrick en Nienke03-11-2010, 01:15

    Zo'n villa is toch wel luxe ten top, de volgende keer als we gaan nemen we ook weer een villa!

    geniet er lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Die ecco s zien er fantasties uit.Ik vind dat een heerlijke wandeling,Hoe houden ze het daar zo schoon.Net Oostenrijk.Nou geniet er van.Pa en ma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. monique mulder03-11-2010, 17:30

    tjonge wat een rot vakantie!!! :-)
    Hebben jullie ook extra koffers bij je???

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Da's geluk hebben : zo'n prachtige schoenen gevonden van een zeer goed merk tegen zo'n zacht prijsje ! Daar ga je lang van genieten...
    Groetjes,

    Hilde en co

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje plaatst, dat is gezellig.
Groetjes Rick & Mandy

Bezoekers

Branica