maandag 18 oktober 2010

Volgende week zitten we “gewoon’’ in Florida…


De dagen schieten voorbij, de zomervakantie in Florida ligt alweer ver achter ons.
Heel langzaam richten we ons op de aankomende vakantie met z’n tweeën. Dat zal we wennen zijn, en we zullen het zeker missen dat Jasper niet meer mee wil.
Afgelopen week vertelde Jasper dat hij deze vakantie nog wel mee had gewild, maar  zomer 2011 zeker niet meer. Helaas voor hem, daar is hij te laat mee …

De afgelopen weken hebben we een beetje een planning gemaakt, we willen veel relaxen, echter we willen ook nog het één en ander zien en doen. De boventoon zal zijn ligbed, boekje, muziekje..etc. Natuurlijk ontbreken de Malls niet en een paar leuke activiteiten.

Ik heb via groupon tickets gekocht om te zwemmen met Manatees.

Snap11

Deze deal was maar 25 dollar en geldig t/m 8 April, dus deze tickets hebben we gekocht. Deze prijs in inclusief snorkel gear, en het lijkt ons een leuke ervaring.
Er gaat een trip van 2 uur aan rijden vooraf,  het is bij Crystal River, echter wil je wat leuks doen moet je er wat voor over hebben.

We gaan de Very Merry Christmas Party bezoeken op 8 November, en dit lijkt ons heel erg gaaf. Disney in de kerstsfeer, we hebben het nog nooit gezien, we zijn dus heel erg benieuwd. 

MickeyChristmas |
Hier kunnen we nu al naar uitkijken ;-)

We hebben Seaworld tickets gekocht welke we willen omzetten naar een jaarkaart.. En dat is eigenlijk de planning, en de rest is meer van we zien het wel.

Ik heb de Schiphol taxi geregeld, deze komt ons Woensdag de 27e Oktober lekker vroeg ophalen..   We vliegen met United Airlines met een overstap op Washington, we hebben een Midsize Suv gehuurd via Usa Reisen .

Dit weekend hebben we van Lee de codes ontvangen voor de Gate, de Lockbox en de alarm code van de Villa. Dat is een leuk moment, ineens schiet het op, en zijn we er weer helemaal mee bezig.

Snap10

We zijn er eigenlijk al klaar voor, alleen de koffers hoeven we nog maar in te pakken.  Het is klinkt prettig “volgende week zitten we gewoon in Florida” heerlijk…  Volgende week Dinsdag werk ik nog, en om half zes… begint dan de vakantie.

We verheugen ons nu al op het heerlijke eten bij Outback, Cracker Barrel ,TGI en….noem maar op.

Tot blogs de volgende update komt vanuit Davenport.. hmmm heerlijk!

27 opmerkingen:

  1. De volgende update pas in Davenport ? dan wens ik jullie nu al een veilige en comfortabele vlucht.

    Jammer dat Jasper er niet bij is, zeker nu hij op het einde wel wilde meegaan.

    Maar wat quality time onder jullie 2 zal ook wel zeer leuk zijn.

    Geniet ervan! ik ben alvast blij dat ik weer een blog erbij heb die ik dagelijks kan volgen en waar ik mijn ogen kan uitkijken bij de foto's

    tot dan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vast een goede reis gewenst en volgen jullie blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne vakantie, zal het voor ons wat "draaglijker" maken nu wij weer net thuis zijn... zucht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg grappig dat we daar nu weer een paar dagen samen zitten. Wat hebben we het slecht hè ? ;-)
    Ik ga voor die ene week geen blog bijhouden maar van iedere minuut genieten, maar jullie blog volg ik op de voet. Alvast een goede reis gewenst en wie weet tot volgende week.
    groet Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lekker dat jullie alweer bijna gaan.
    Wij zitten met smacht te wachten op info/foto's van "onze" villa.
    Hele goeie reis en geniet er van!!
    Groetjes, Renée

    BeantwoordenVerwijderen
  6. We gaan jullie op de voet volgen.
    Je weet wel waarom....het is ook al "onze" villa.
    Alvast een goede reis en we wachten met spanning af :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker hoor ! Wordt weer een mooi tripje met meerdere hoogtepunten ! Manatees in Crystal River hebben wij ook een keer gedaan, prachtige ervaring ! Enne ... Outback .... HMMMMMM !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He Villa Kristallgangers,

    wat een heerlijk gevoel zeg om nu te kunnen zeggen dat je volgende week in Florida zit. Balen voor Jasper maar toch fijn voor Diesel!? Wat leuk die kerstsfeer te proeven in Orlando. We hebben dit meerdere malen in Parijs gedaan en dat heeft toch iets magisch. Zeker in de US, daar pakken ze alles groots aan....
    Veel plezier en we gaan jullie dagelijks volgen.
    Goede reis samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super dat jullie weer gaan, ik ga meegenieten. Ik wens jullie alvast een goede reis!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey you two,

    Dat schiet ook al lekker op. Nog ff en dan gaan jullie. Ben benieuwd naar de manatee swim.

    Kasteel is mooi met kerst, de parade tijdens de party is prachtig.

    Toch vinden wij mnshp gezelliger, maar dat zijn de meningen voor zich.

    Ik ga lekker genieten van jullie blog en wij zijn al druk met de voorbereidingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk vooruitzicht weer!! Dat wordt een iets andere vakantie met z'n tweetjes, maar vast ook fijn! Ik ga weer meelezen en wegdromen... Alvast een goede reis en tot blogges!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het schiet nu echt op. Ik ga weer lekker meelezen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik benijd jullie, nu al weer richting Florida, wat een zalig vooruitzicht, en ik ga door middel van het blog meegenieten. Hele goede reis en ik kan mij er nu al verheugen om volgende week de ochtenden op kantoor de beginnen met jullie blog :),
    Gr, Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een zalig idee zeg om te kunnen zeggen volgende week zitten we in Florida. ga ook zeker weer heerlijk meegenieten van jullie blog. wens jullie alvast een hele goede vlucht volgende week woensdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Laat me raden. De villa code is 1234, huh? ;)
    Heel veel plezier en een veilige reis. Ik ga jullie volgen terwijl de koude hier toeslaat brrrr.
    Groet Michael.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Alvast een heel goede reis en veel plezier, je kon het niet beter timen met al die regen en kou hier. Ga jullie natuurlijk weer volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nog even de kiezen op elkaar en dan is het zover,jullie gaan weer leuke dingen doen;en Rick kennende zal er nog wel een spannend gebeuren bij komen.
    Wij wensen jullie alvast een prima vlucht en bellen nog even voor vertrek,liefs papa en mama.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Pa en ma wensen jullie een heel fijne vakantie.Geen zorge ,Ik hoop dat je het boek nog kon ruilen.Veel liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk dat jullie weer gaan zeg1 Probeer me aan te melden als volger maar ik krijg steeds een foutmelding. Maar we lezen mee, ziet er prima uit allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. whoohoo, nog maar 1 dagje!!! Hebben jullie al de "florida vlinders" in de buik rondfladderen?? MVMCP is erg leuk, wij hebben er vorig jaar van genoten. Beetje jammer dat ze de night before christmas show vervangen hadden voor dat buzz lightyear gebeuren (toch minder leuk) maar de parade en het vuurwerk... WOW!!

    Heel veel plezier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wij wensen jullie een hele goede reis en heel veel fun in the sun!
    We gaan jullie blog zeker volgen en meegenieten!

    Groetjes Anne John & Tim
    Need Magic

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele goede reis gewenst en ontzettend veel plezier in Florida. Kijk er erg naar uit om je blog te volgen, lekker meegenieten!
    Wat heerlijk om nu naar de zon te gaan nu het hier zo koud wordt.
    Groetjes
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Net nog via de foon elkaar gesproken,met een brok in m'n strot maar het gunnen is beter dan het missen,ik wil graag jullie buddy zijn.
    Hele fijne vakantie lieverds en bedankt voor het vertrouwen;dikke knuffffsssss Papa en Mama

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Goede vlucht gewenst straks. En natuurlijk een vette upgrade van de auto ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel veel plezier gewenst in het mooie Florida!
    Ook ik ga jullie blog weer volgen.


    Groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. nou, julie vlucht zit erop..huisje gevonden en klaar voor de vakantie dus....wij reizen weer mee....

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi lieverds,fijn om te weten dat jullie weer veilig zijn aangekomen:het genieten is een feit geworden.
    We gaan jullie weer op de voet volgen,heel veel plezier,knufffss papa en mama

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje plaatst, dat is gezellig.
Groetjes Rick & Mandy

Bezoekers

Branica