zondag 4 april 2010

Rustig zoeken naar een verblijf..

We zijn op internet aan het speuren naar een lekkere verblijf plaats.
Er zijn zoveel mogelijkheden, waaronder Cane Island, Blue Heron Beach Resort, een townhouse, of toch een villa. Dit is een beetje prijzen vergelijken en welke wensen we hebben, en waar hebben we het beste gevoel bij.

Omdat we een relax vakantie willen is het fijn een eigen plek te hebben, waar het comfortabel vertoeven is. Ik vermoed dat we deze vakantie echt per dag zien wat we gaan doen. Dus moet het wel een lekkere plek zijn waar we graag verblijven, natuurlijk dit blijft een tref, maar ik probeer zoveel mogelijk ongein uit te sluiten.


We zijn gewoon aan het mailen geslagen met als inzet, wat is mogelijk met bekende villa's , Condo's en dergelijke.

Het valt me op dat de Villa's incl zwembad verwarming ook best te doen zijn voor 14 dgn in Oktober/November na wat onderhandeling. Hoewel sommige Villa-offertes echt de hoofdprijs bevatten, die mail ik netjes terug, dat het ver boven mijn budget ligt. Om niks te laten horen is ook niet netjes, maar deze worden het zeker niet." I'll have to charge you double, but with a discount, it'll come out even..."

We hebben aantal leuke opties liggen op dit moment, en...er zal, als het zo moeilijk blijft, met kop of munt een keuze vallen.. lol. De prijzen vallen me niet tegen, waarschijnlijk hakken we eind volgende week een knoop door.

6 opmerkingen:

  1. Leuk he ! Een villa uitzoeken en kortingen regelen. Ik hoor overal om me heen dat er flinke kortingen gegeven worden, zeker als je zover van te voren al iets wilt vastleggen. Dus dat moet zeker gaan lukken !

    Enne ... Als ik bij het weer kijk hier rechts; de komende 3 dagen strakblauwe lucht en 27 graden ... Niet verkeerd ;-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dat is zeker leuk, en het maakt inderdaad uit als het ver van te voren is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Rick, heb je deze al eens geprobeerd? www.lastminutevillas.net Laat je niet leiden door de naam, ze boeken ook ver vantevoren en geven superdeals. Zelf heb ik nu al twee maal bij ze geboekt en ik moet zeggen, dat ik nog nooit zo goedkoop villa's heb geboekt.
    Je geeft je data en voorkeuren op en de quotes vliegen je mailbox in hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Michael , deze heb ik nog niet geprobeerd.
    Zal er eens een mail uitgooien via deze site, het ziet er eenvoudig uit.

    Bedankt !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk 2x per jaar naar Florida. Heb je Lastvillas al geprobeerd, zo ja dan heb je nu een mailbox vol. Dat wordt dan echt zoeken, ik zag soms door de bomen het bos niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sonja, heb gisteren ook LastMinutevilla's geprobeerd, en inderdaad een heleboel mails ontvangen haha.

    Het wordt er niet makkelijker op, net als bij jou, wordt het wat veel. Er zijn zoveel leuke villa's, ook de prijzen zijn prima...

    Het zal nu weer wat langer duren eer we een beslissing maken. We vinden het wel enorm leuk hoor, al deze mails met villa's.

    Kent iemand het gebied ChampionsGate vlak bij I4 ?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje plaatst, dat is gezellig.
Groetjes Rick & Mandy

Bezoekers

Branica